Whiplash

Whiplash aandoening is een letsel aan de nek of rug door een ongeval.

Door de abrupte slingerbeweging krijgen de gewrichten, spieren, nekwervels, banden, gewrichten en rugwervels het hard te verduren. Een auto ongeluk is de meest voorkomende oorzaak van een whiplash, maar ook een sportongeluk of vallen kan dit veroorzaken.

Een whiplash is moeilijk te diagnosticeren voor artsen.

Met een MRI-scan of een röntgenfoto is deze aandoening niet aan te tonen. Veel voorkomende klachten zijn; hoofdpijn, concentratieproblemen, slecht kunnen slapen, vermoeidheid, prikkelbaar, vergeetachtigheid en duizeligheid.

Één van de technieken waar de Kinesioloog mee werkt is, Quantum Touch. Dit is een methode om scheefstanden in het lichaam op te lossen en pijn te verlichten. Ook kijk ik als Kinesioloog of u emotionele hulp nodig heeft na het ongeval. Echter bij Kinesiologie zal altijd uw eigen lichaam aangeven welke techniek het beste is voor u.

Heeft u last van een Whiplash en/of de bijbehorende klachten?

Kinesiologie is geschikt voor iedereen, ongeacht leeftijd, met fysieke, mentale of emotionele klachten. Er wordt geen gebruik gemaakt van apparaten, naalden en/of (chemische) medicatie. Wilt u op zoek gaan naar de oorzaken van uw Whiplash gerelateerde klachten die aanhouden? Zit u niet lekker in uw vel? Heeft u hulp nodig om een bepaalde doelstelling te bereiken? Heeft u nog vragen, of wilt u een consult inplannen? Wilt u vrijblijvend advies of informatie? Bel dan direct: 06-33835656 of vul hier uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen voor het beantwoorden van al uw vragen.

Begin met chatten
Hi, hoe kan ik je van dienst zijn?